Če gradiš z ljubeznijo, gradiš zavestno.

V središču vsakega gradbenega projekta stojijo ljudje. Strokovnjaki, ki svoje delo združujejo s strastjo in strokovnim znanjem ter ljudje, ki stavbe uporabljajo z veseljem in ponosom. Fotografija: Martin Baitinger / Sto SE & Co. KGaA
S kampanjo blagovne znamke "Iz ljubezni do gradnje. Graditi zavestno." Sto združuje čustva s praktičnostjo ter poudarja partnerstvo s specializirano obrtjo.
Ne glede na to, ali gre za novogradnjo ali prenovo, fasado ali notranjost – usposobljeni mojstri delajo samostojno, zanesljivo, natančno in strokovno. So strokovnjaki iz prakse. Da bi čim bolje zadostili naraščajočim zahtevam graditeljev, izvedljivi, učinkoviti in ekonomični sistemi pogosto ne zadoščajo več, vse pogosteje je treba upoštevati individualne želje in ekološke vidike. Sto to vidi kot merilo za razvoj izdelkov in storitev. Sto z nekaj besedami povzema svojo trditev, da skupaj s specializiranimi obrtniki ponuja inovativne, trajnostne, učinkovite in estetske rešitve za fasade in notranje prostore, ki so tudi ekonomične in praktične: "Iz ljubezni do gradnje. Graditi zavestno."
Nova kampanja blagovne znamke Sto predstavlja vrednote, kot sta strast in profesionalnost. Na ta način na čustven način sporočamo, da gradbeni strokovnjaki svoje delo opravljajo strastno in strokovno. In da ljudje z veseljem in ponosom uporabljajo strokovno zgrajeno ali obnovljeno stavbo. Če gradiš z ljubeznijo, gradiš zavestno.
Iz ljubezni do gradnje. Graditi zavestno.
Iz ljubezni do gradnje. Graditi zavestno.
Gradnja povezuje. Skupaj oživimo vaše projekte – estetsko, trajnostno in funkcionalno.