Sto predstavlja prvo klimatsko nevtralno linijo izdelkov

Sto podpira trajnostnost
S tremi CO2-nevtralnimi izdelki – notranjo barvo StoColor Sil In, fasadno barvo StoColor Lotusan in fasadno izolacijo StoTherm Wood – se Sto osredotoča na področji varovanja podnebja in trajnostnosti. Lokalno sodelovanje z ekoregijo Kaindorf je del celotne strategije podjetja. Cilj je postati najbolj trajnostna hčerinska družba koncerna Sto.
“V družbi Sto Ges.m.b.H. smo si zastavili ambiciozen cilj: postati želimo najbolj trajnostna hčerinska družba v koncernu Sto”, razloži poslovodja podjetja Sto dipl. ing. Walter Wiedenbauer. “Naša strategija trajnostnosti je zato zasnovana na naslednjih štirih stebrih: izdelki, proizvodnja, podjetja in zaposleni.”
V okviru tega sodelovanja se na vzhodnoštajerskem območju izvaja projekt proizvodnje humusa. “Letno tako prihranimo približno 670 ton CO2. S to aktivnostjo investiramo v CO2-nevtralnost in klimatsko nevtralnost svojih neposrednih strank, torej profesionalnih uporabnikov, ki se tako na trgu lahko pozicionirajo kot klimatsko nevtralni,” razloži Wiedenbauer.