Note: You are using Internet Explorer 11, which may have display errors, we recommend using a browser such as Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge or Safari

Nazaj

Sto predstavlja prvo klimatsko nevtralno linijo izdelkov

Sto stavi na trajnostnost

Sto podpira trajnostnost

S tremi CO2-nevtralnimi izdelki – notranjo barvo StoColor Sil In, fasadno barvo StoColor Lotusan in fasadno izolacijo StoTherm Wood – se Sto osredotoča na področji varovanja podnebja in trajnostnosti. Lokalno sodelovanje z ekoregijo Kaindorf je del celotne strategije podjetja. Cilj je postati najbolj trajnostna hčerinska družba koncerna Sto.

“V družbi Sto Ges.m.b.H. smo si zastavili ambiciozen cilj: postati želimo najbolj trajnostna hčerinska družba v koncernu Sto”, razloži poslovodja podjetja Sto dipl. ing. Walter Wiedenbauer. “Naša strategija trajnostnosti je zato zasnovana na naslednjih štirih stebrih: izdelki, proizvodnja, podjetja in zaposleni.”

V okviru tega sodelovanja se na vzhodnoštajerskem območju izvaja projekt proizvodnje humusa. “Letno tako prihranimo približno 670 ton CO2. S to aktivnostjo investiramo v CO2-nevtralnost in klimatsko nevtralnost svojih neposrednih strank, torej profesionalnih uporabnikov, ki se tako na trgu lahko pozicionirajo kot klimatsko nevtralni,” razloži Wiedenbauer.

Na sporočilo za tisk

Tukaj najdete sporočilo za tisk.